Zaproszenie na seminarium "Praca pośrednika nieruchomości i oferta pracy"
Zapraszamy studentów na spotkanie, które odbędzie się 9.04.2024 w godz. 12.00 -14.00 w sala 203..
Dowiedzą się na nim Państwo jak wygląda praca agenta nieruchomości od podszewki, jakie są nasze tajniki sprzedażowe i negocjacyjne, które umożliwią Wam łatwiejsze poruszanie się w branży nieruchomości. Porozmawiamy również o realnych zarobkach, obrotach jakie generuje firma Magic House i wyjdziemy Wam naprzeciw z ofertą pracy przygotowaną specjalnie dla Was.
Wykład poprowadzą:
►Sebastian Gregorczyk,
►Natalia Banach oraz
►Marta Petterson.
Pania Natalia Banach jako absolwentkakierunku ►gospodarka przestrzennej opowie Wam, jaka wiedza uzyskana na studiach jest szczególnie przydatna w przyszłej pracy.
Miejsce seminarium: 9.04.2024 w godz. 12.00 -14.00 sala 203.
Czas trwania ok 2h.
Plan spotkania z przedstawicielami firmy Magic House Biuro Nieruchomości: ul. Abrahama 26/10, 81-366 Gdynia.
Szczegółowy Plan.
- Inauguracja Spotkania i Wstępne Przedstawienie.
Rozpoczęcie spotkania poprzez osobiste przedstawienie się prelegentów. Następnie zaprezentowanie genezy wyboru zawodu agenta nieruchomości przez każdego z prelegentów. Przedstawienie charakterystyki zawodu agenta nieruchomości oraz esencji jego roli w branży. - Syntetyczny Rys Historyczny Biura Nieruchomości:
Krótka prezentacja historii i misji biura nieruchomości, podkreślenie jego roli i znaczenia na lokalnym rynku nieruchomości. - Interakcja z Klientem Kupującym - Proces i Standardy:
Omówienie procesu pracy z klientem kupującym, począwszy od pozyskiwania klienta, przez weryfikację jego potrzeb, aż po przeprowadzenie przez cały proces kupna-sprzedaży, w tym aspekty prawne i organizację niezbędnych dokumentów. Przedstawienie zarobkowych aspektów pracy z klientem kupującym, w tym kwestii prowizji. - Relacje z Klientem Sprzedającym - Metodyka i Praktyka:
Prezentacja strategii pracy z klientem sprzedającym, omówienie rodzajów umów, metod pozyskiwania ofert, weryfikacji ofert w systemie CRM oraz technik negocjacyjnych. Dyskusja na temat doświadczeń - udanych i nieudanych przypadków. - Analiza Wyników Finansowych Firmy:
Przedstawienie danych dotyczących wyników finansowych firmy, w tym rekordów sprzedaży, zarobków i liczby przeprowadzonych transakcji. - Propozycja Zatrudnienia dla Studentów:
Prezentacja oferty pracy skierowanej do studentów, planujących przeprowadzkę do Trójmiasta, wraz z omówieniem korzyści i możliwości rozwoju zawodowego. - Rekomendacje Akademickie:
Wskazówki dotyczące tego, na co studenci powinni zwracać uwagę podczas studiów na kierunku Gospodarka Przestrzenna, które elementy programu są szczególnie przydatne w pracy w branży nieruchomości. - Portret Idealnego Kandydata:
Charakterystyka idealnego kandydata do pracy w biurze nieruchomości, wskazanie pożądanych cech i kompetencji. - Podsumowanie i Sesja pytań i odpowiedzi:
Zakończenie prezentacji podsumowaniem głównych punktów i zachęceniem studentów do zadawania pytań oraz nawiązywania dalszego kontaktu po zakończeniu oficjalnej części spotkania.
Zapraszamy,
Komitet organizacyjny seminarium